Szerdai okoskodás

A Szerdai kívánság könyvről mostanában leszoktam, ugyanis per pillanat az összes olyan könyvhöz hozzá tudok jutni, amit olvasni szeretnék...na meg időm is lehetne több. De nem ez a lényeg. Szóval most kicsit mást hozok, de remélem tetszeni fog! 
Nem gond ha az emberek kérdezősködnek, de van egy határ...Ezekkel a kérdésekkel szoktak engem az őrületbe kergetni:
1. Bocsi, nem zavarlak? Természetesen pont akkor kell ezt megkérdezni mikor, vagy belekezdek egy új könyvbe, vagy mikor beletemetkeznék annyira érdekfeszítő rész jön. Hahó, nem látod, hogy olvasnék?

2. Te képes vagy ezeket a vastag könyveket cipelni magaddal? Nem most is csakúgy a kezembe repült!

3. Nem unalmas csak ücsörögni és olvasni? Nem unalmas csak mereszteni a szemed a telefonodra?

4. És mit csinálsz a könyvekkel miután kiolvastad őket? Általában szertartásosan elégetem őket, de megesik, hogy egy kettőt azért a polcra is fölteszek.

5. Te tényleg képes voltál venni egy kütyüt, amin csak könyveket lehet olvasni? Tapasztaltam miután megvettem a könyvolvasóm..
.
6. Húú ezt nem olvastam még, de ismerem, mert láttam a filmet. Ez van olyan jó?




7. Mikor kicsi voltál akkor is ilyen olvasó kisokos voltál? Nem, mit is gondolsz?! Ez csak 12 éves kor felett alakulhat ki, hidd el!

8. Melyik a kedvenc regényed? Ezzel nem is lenne baj, ha nem kapásból száz lenne!

9. Uuu, ugye ez az a könyv, aminek az lesz a vége, hogy a főszereplő elveszti mindenét, a csaj meg az új élete helyett vele marad és otthagyja az álom melóját és az addigi pasiját? Hát valójában még nem tudom, mert kb a felénél tartok...

10. Mit olvasol már megint? Elmondanám, ha éppen nem csavarnád ki a kezemből! Köszi:)

11. Nem egy másik könyv volt nálad tegnap? De valóban, jó megfigyelő vagy, de ma ma van.



12. Amennyi pénz eltudsz erre verni, tiszta pénzkidobás! Szerintem meg az pénzkidobás, hogy húsz kiló smink van az arcodon, télen szoliba jársz, minden hétvégén a sárgaföldig leiszod magad, de ki kérdezte? :*

13. Több mint 200 oldal? Mert ha igen, már el se olvasod, mert hosszú?

13+1. Már megint ezt olvasod? Talált, és képzeld még mindig nagyon jó, sőt ezerszer jobb, mint veled fecsegni. Úgyhogy, ha megbocsátasz...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Jamie McGuire - Gyönyörű megváltás

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Jeff Kinney: Egy ropi naplója

A. O. Esther interjú – avagy bepillantás az Eszter életébe, érzéseibe és álmaiba

Jamie McGuire - Gyönyörű esküvő