Nem hiszem el, megint szerda!

Nem mintha bajom lenne a szerdával, mint nappal, de a mai valahogy nem a legjobb. Sok dolog miatt, amit nem sorolnék fel, de egyet azért megemlítenék...

Történt ma, hogy pakolászom, és mit találok, mit nem? A régi Ulpius-házas törzsvásárlói kártyámat, nem egy, hanem mindjárt öt pecséttel, és hogy mi ebben a rossz? Hát az, hogy a frissen megnyílt Könyvmolyképzős üzlet (tudomásom szerint) csak egy hónapig fogadta el a pecséteket... De gyorsan túlléptem ezen, majd szerencsét próbálok, hátha még élhetek a lejárt lehetőséggel. És, hogy sikerült ezen túl lenni, meg is írtam a mai kis bejegyzésemet. Ami nem másról, mint könyves tetoválásokról fog szólni, mert egy cikk megihletett.

Íme:
Kezdve egy aprócskával,
haladva egy nagyobb felé
és egy kicsit feltűnőbbel folytatva.
Majd a hátra áttérve,
lassan elérünk a konkrét könyvekig,
gondolom nyilvánvaló, hogy Pán Péter.
Egy személyes kedvencből A kis hercegből.
Ninja DeltoidMacska tiszteletére,
a Hamletből.





J. Alfred Prufrock szerelmes énekéből egy részlet,
ami szerintem igazán találó.
Egy gyönyörűség Oscar Wilde-tól.


És még ezer meg ezer könyvszerető varratott magára jobbnál jobb tetkókat, ez csak pár, amit önkényesen kiszedtem, csak, hogy jobb kedvem legyen!

Nektek melyik tetszik? Vagy más jobban tetszene? Kíváncsi vagyok a ti általatok választott idézetekre!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Diana Wynne Jones: Az égi palota (Palota 2.)

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - A tél halálos csókja