Nem nagy újdonság...

Nem nagy újdonság, hogy megint könyveket rendeltem, de az igen, hogy vadi újak és megjöttek és az enyémek!!! Nem vagyok örült! És ezt minden könyvrajongó átérzi...szóval remélem nyugodtan örülhetek.
És mind számozott példány ám!

Úgy sajnálom, hogy nem kezdhetek bele az Originba, mert ajándékba vettem, így azt a személyt illeti meg, az első fellapozása a könyvnek. De az holtbiztos, hogy miután elolvasta bunkó módon kölcsönkérem :D

A másik, amit sajnálok az az, hogy nincs elég időm! Pedig, nagyon vártam az Ezüsthídat, de még nem tudok hozzákezdeni...ez egy cseppet bosszantó. Ám leleményesen elrakattam az összes könyvet édesanyámmal, nehogy kísértésbe essek. Konklúzió ne várjátok a beszámolókat, egyelőre.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - A tél halálos csókja

Megint esik, szerda