Lecsúszva...


...a szerdáról. Hát igen, elbitorolták, de semmi gond, ugyanis könnyűszerrel tudom veletek tudatni ma is azt, amit akartam. Egy igazán fantasztikus dologról van szó. Eddig csak egyszer kaptam ilyen feladatot. Akkor élveztem, bár ez egy kicsit más lesz most. De már alig várom, hogy kézbesítsék és nekifoghassak.
Remélem ezek után kellően kíváncsivá vált mindenki. Mert ha nem, akkor húzom még egy kicsit. Szóval ez egy nagyon izgalmas dolog. Remélem tetszeni fog majd a vizsgált tárgy, és ti is megkedvelitek...
Na, nem húzom, mert azért nem olyan egetrengető számotokra még ez a dolog. Most már tényleg lezárom a körmondatok sorát és a lényegre térek, ami nem más...

Azt a megtisztelő feladatot kaptam, hogy véleményezzek egy Ageve könyvet, ez a példány pedig, a Sötét Éden lenne Chris Beckett-től.
Nem tudom ki mit hallott róla eddig, de ha van vélemény szívesen várom, olvasom! Én még ugyan nem kezdtem bele, mert még nem érkezett meg az ígért példányom, de csak napok kérdése. Remélem tudok majd olyan pozitív lenni, mint az előző könyvnél, amit küldtek...

Akkor a lényeg az lenne, hogy megkérnélek titeket, hogy osszátok meg velem, hogyha van valamilyen benyomásotok a könyvvel kapcsolatban! Ha nincs, akkor pedig annyi, hogy izguljatok velem, hogy milyen is lehet, és majd hozom a véleményt!

Azért azt megjegyezném a könyvről, hogy gyönyörű a borítója. Imádom a kéket! Már csak az kell, hogy belülről is ilyen gazdag és szép legyen!:)

Remélem megbocsátotok a sok rizsáért, de szükségét éreztem:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Jamie McGuire - Gyönyörű megváltás

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Jeff Kinney: Egy ropi naplója

A. O. Esther interjú – avagy bepillantás az Eszter életébe, érzéseibe és álmaiba

Jamie McGuire - Gyönyörű esküvő