Biosz Book Tages szerda

A címből leszűrhető, hogy nem egy szokványos Book Tagről van szó... Ugyanis a holnapi biosz dolgozatom a különböző szervrendszerekről megihletett. De őszintén, már csak kínlódóm a tanulással, ezért is gondoltam, hogy kicsit kiengedem a gőzt ebben a formában, és még a lelkiismeretemnek is beadható, hogy végül is ez tanulás. Szóval lássuk mit kotyvasztottam össze!:)

1. Nyelv- egy könyv, amiben jobbnál jobb élcelődések vannak:
Kismillió könyv, hisz ez alapozza meg leginkább a könnyed, humoros légkört. Tudom, tudom, miért megint, de akkor is a Luxen sorozattal jövök. Tökéletes példa az élcelődő párbeszédek révén, nem mellesleg kedvenc! De a Nyugalom tengere is tartogat néhányat...

2. Tüdő- egy könyvbéli jelenet, ami olyan meghökkentő, hogy szó szerint lélegzetelállító:
Ezzel kicsit megfogtam önmagam.. Nehéz, mert általában rá szoktam jönni a csavarokra, így nem sokszor döbbenek meg, úgy istenigazából. Talán a frissebbek közül a Majd újra lesz nyár és kicsit régebbről az Ezüsthíd vetekszik a címért. Azt, azért nem írnám le milyen pontokban, hisz valószínű, hogy nem mindenki olvasta eddig. De tisztán emlékszem a Gyönyörű tévedés végére is, amit még órákig nem értettem, vagy a Fallen sorozat utolsó részére, ami nagy csavar és nem is sikerült rájönnöm! Ha már sorozat, azokban mindig rengeteg a csavar, a sok ármánykodás, így a döbbenetek száma is nő, mint mondjuk A Végzet Ereklyéi sorozatban. Még biztos találnék jobbnál jobb példákat az elálló lélegzet effektusra, de ez így van jól! Legalábbis szerintem mindenképp, hisz ezek teszik a könyveket izgalmasabbnál izgalmasabbá, főleg ha az ember nem is sejti mit rejtegetnek..

3. Szív- avagy egy könyv, amit örökre a szívedbe zártál:

Rengeteg, rengeteg remekmű! Csak, hogy néhány frisset említsek a Flat-Out Celeste vagy a Nyugalom tengere. Pontosan olyan könyvek, amik gondolkodásra késztetnek, de egyszerűen olyan témákat ragadnak meg, hogy nem is akarod őket taglalni vagy tovább boncolgatni, bőven elég, sőt tökéletesen elég az, ami a könyvben van. És ez annyira elborít, hogy beszélni se tudsz róla, csak annyit lehet kinyögni, hogy "Megérted majd, ha elolvasod, és elfogod, mert kötelező!". Igen nagyjából ilyen kaliberű könyveket pakolnék ide. (azaz az összes kedvencemet)

4. Nyirok csomók- egy könyv, amit mindenképp ki kell irtanod a fejedből:
Tudom, hogy szörnyen hangzik, (és most nem Az apácát hozom) de képtelen voltam elolvasni a Robinson Crusoet, egyszerűen nem nekem való. Ha lehetne az a pár oldalt is töröltetném a fejemből, amit elolvastam. De ettől durvábbnak érzem az Asztal három főre című szerzeményt... Nem is akarok róla beszélni.

5. Nem is tudom, hogyan írjam le ezt a részünket kulturáltan... a fantáziátokra bízom- avagy egy könyv, amin majdnem bepiséltél a röhögéstől:
A vicces, humoros könyvek a lételemeim, persze nem állítom, hogy csak abból kell állnia egy sztorinak, de számomra baromi nagy pozitívum, ha tudok rajta egy jót nevetni. Most képtelen vagyok egy példát is említeni, pedig általában megjegyzem, hogy mennyire is szerettem egy könyv humoros vonalát. Így csak szűkszavúan annyit, hogy biztos kismillió bejegyzésben olvashattátok már ömlengő szavaimat a poénok csodálatáról.


Ennyi lett volna, és képzeljétek, ahogy befejeztem, rögtön informáltak, hogy a holnapi biológia órám elmarad, így vele együtt a témazáró is... De semmi baj, hisz legalább inspirálta a mai bejegyzésemet, sőt tovább sem kell tanulnom! Szóval köszi, hogy elolvastátok (ha bármi észrevétel van írjatok, és ha tetszik vigyétek!), és akkor mentem pihizni!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Jamie McGuire - Gyönyörű megváltás

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Jeff Kinney: Egy ropi naplója

A. O. Esther interjú – avagy bepillantás az Eszter életébe, érzéseibe és álmaiba

Jamie McGuire - Gyönyörű esküvő