Nem vagyok sorozatgyilkos a FILM!

Vendégbejegyzés - NinjaDeltoidMacska

Bizony, egyszer régen, nagyon régen, itt írtam már, hogy elkezdték a forgatást.
Írország már volt olyan szerencsés, hogy lássa, nekünk még sajnos várnunk kell egy kicsit.

Addig is itt egy kis ízelítő a filmből (én nem értek belőle mindent, hogy ezt a bácsi nyammogó beszédének, vagy az én szegényes angoltudásomnak tudható be, hát...) ahol John, és Mr. Crowley a tűz természetéről beszélnek.
Egy két percnél is rövidebb kisfilmből még nem merek következtetéseket levonni, de a színészek szerintem jól fogják hozni a szerepüket. Kíváncsi vagyok például a szörnyeteget, hogy fogják megoldani tekintve, hogy a költségvetése a filmnek nem túl magas.

Emellett itt a film plakátja ami szerintem nagyon hangulatosra sikerült.


Ti mennyire várjátok már a filmet?
Én nagyon! Addig is lehet újra elolvasom a könyvet!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Kresley Cole - A tél halálos csókja

Megint esik, szerda