💫 Lana Del Rey Book Tag 💫

Vendégbejegyzés - Lollynymph

(Láttátok, hogy már a bloggerben is vannak emojik? Micsoda királyság már!)

Igen, igen, élek még, nem haláloztam el... Csak el vagyok havazva egy rakásnyi tennivalóval és azt kívánom, bár 48 órából állna egy nap! De ez sajnos nem lehetséges, úgyhogy muszáj nekem a kezembe vennem a dolgokat és visszaállni a rendes blogolásra. Jelenleg otthon küszködünk, én és láz, szóval akad időm hozni nektek egy jó kis book taget, ezúttal az egyik kedvenc énekesnőmmel a főszerepben. A kérdéseknek kb. a fele saját alkotás, vinni nagyon is szabad, de egy megjelölésnek örülök! ^-^



1. National Anthem - Egy klasszikus, ami közel áll a szívedhez
A viszonyom a klasszikus művekkel enyhén szólva is ambivalens, de azért akadnak köztük kedvencek is, például F. Scott Fitzgerald-tól A nagy Gatsby, amit egyébként a film miatt olvastam el és egyáltalán nem bántam meg, annyira tetszett, hogy többször is olvastam már. De egyébként Shakespeare-rel és Oscar Wilde-dal is jóban vagyunk, akitől egyébként most nagyon szeretném elolvasni a Dorian Gray arcképét, ami eddig valahogy kimaradt az életemből.

2. Summertime Sadness - Egy nyáron játszódó, vagy nyári érzetű könyv
Például az egyik örök kedvencem, az Aristotle és Dante a világmindenség titkainak nyomában ilyen, mert ugyan nem teljesen nyáron játszódik, de számomra mindig lesz benne egy pici kis nyárias hangulat. Egyszerűen odavagyok ezért a könyvért, már nagyon várom a folytatást!



3. Born to Die - A karakter, akinek a halála a legjobban fájt 
SPOILERES!
Szóval. A bronzkulcs értékelésében szándékosan nem tértem ki a spoileres részletekre, de szerintem azért lehetett érezni, mennyire le voltam taglózva (megjegyzem, még most is le vagyok). Ugyanis a könyv végén meghal Aaron, az én egyetlen kis cukor virágszálam, és ezen a tényen egyszerűen képtelen voltam/vagyok túllépni, és szinte biztos vagyok benne, hogy az maradék két rész valamelyikében vissza fogják hozni. (Mert ha nem, akkor itt vér fog folyni!)

4. Ride - Egy könyv, amit utazásra vinnél magaddal
Az attól függ, milyen utazásról van szó. Ha azt szeretném, hogy kitartson az út végig, akkor valószínűleg Trónok harcát vinnék, vagy Harry Pottert. Ha viszont távol lennék a családomtól vagy a barátaimtól és lelki támaszra lenne szükségem egy könyv által, akkor A kis hercegen kívül más szóba sem jöhet. 

5. Young and Beautiful - A kedvenc fiatalságról szóló könyved
Természetesen megint hozhatnám példának az Ari és Dantét, mert erről (is) szól, de egy másik nagy kedvencem az Egy különc srác feljegyzései is tökéletesen illik ide. Apropó, meg is kéne már néznem a filmváltozatát...



6. Dark Paradise - Egy könyv, ami szomorúvá tesz, mégis imádod
Hát... Soroljam? Az egész Éhezők viadala, a Papírsárkányok, a Csillagainkban a hiba, az 1984 vagy például A hazudósok... de nagyon sok van még! Sajnos vagy nem sajnos, valahogy van tehetségem bevonzani a depresszív könyveket, pedig esküszöm, nem szándékos, én abszolút boldogságpárti vagyok! 

7. You Can Be The Boss - Egy egészségtelen könyves kapcsolat
Ott van például a rögtön a Trónok harcából Jaime és Cersei, de tulajdonképpen ebből a sorozatból kevés normális és harmonikus kapcsolatot lehetne megnevezni úgy általában.


8. Gods and Monsters - A kedvenc nem ember könyvkaraktered
A róka A kis hercegből. Komolyan, őt valószínűleg nem múlja felül semmi, legalábbis számomra. 



9. Serial Killer - Egy gonosz karakter, akiért mégis sokan odavannak (köztük te is)
Öhm... Draco Malfoy? Vagy még néhányan a Harry Potterből? Esetleg a Véreb a Trónok Harcából, akit én személy szerint nem imádok, de nincs vele bajom, és meglepődtem rajta, hogy pont belőle lett ekkora közönségkedvenc. 

10. Brooklyn Baby - A legújabb kedvenc könyved
Én nagyon kevés könyvet mondok úgy igazából a kedvencemnek, talán 5-6-ot összesen, ezért nem most volt, hogy utoljára annak jelöltem valamit. Viszont ami nagyon-nagyon tetszett a nemrég olvasottak közül, az a Papírsárkányok volt, és természetesen az új Harry Potter, ami hát mégis csak Harry Potter, tehát csak csodálatos lehet.



Ennyi lett volna ez a kis book tag, ha megtetszett, töltsétek ki ti is bátran! c: 

MeowMimi~

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Diana Wynne Jones: Az égi palota (Palota 2.)

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - A tél halálos csókja