Az Olvasás Éjszakája

Ki nem hagyható!!!
Rögtön azzal kezdeném, hogy bármiféle tervezés teljesen felesleges, legalább is az én esetemben annak bizonyult. Szóval elég ha tudod, melyik az a könyvesbolt, ahol van program, mert az biztos, hogy nem ott kötsz ki, ahol kezdetben akartál. Személy szerint az én tervem nem jött össze, megjegyzem a barátnőm sokban közrejátszott ebben...

Ebből mindössze egy valósult meg, de az is kicsit másképp, ám nem bánom, mert sokkal élvezetesebb és jobb volt, mint reméltem. Mindenkinek ajánlom a kvízeket, egyszerűen lehetetlen, hogy az ember üres kézzel térjen vissza, nekem ezeket sikerült összeszedni:



Az igazság az, hogy nem egészen önerőből jött össze. Most megragadnám az alkalmat, hogy felhívjam mindenki figyelmét, hogy nagyon sok kedves és segítőkész ember él még a világon! Ki nem felejtve azt a kedves fiatalembert, ki a King-kvíznél nyújtott segítséget és így a bögre tulajdonosává segített. De a többit magam szereztem, még meg is lepődtem, hogy tudom a válaszokat, de ha mégsem tudta senki akkor viszont szinte a szánkba adták a választ, ami nem tolakodó volt, hanem igenis nagyon kedves.

Lecsó - Kortárs irodalmi kvíz vitt mindent, ki gondolta volna, hogy a LECSÓ magyar eredetű szó? Ha nem is nyertem semmit úgy jöttem el, hogy adtak valamit, főleg az írók által hozott Huszt vers átdolgozások tetszettek (a Slam poetry-s nem volt semmi :D) DE az hogy egy félrevezető ismertetőből kellett rájönni a műre volt a legjobb!

Ezzel és egy kis könyvnézegetéssel elment egy-két óra, de még szakítottam idő egy körre a Sziget Eye-on, ezt is ki kell próbálnotok!

Az Alexandra után a Libri jött, ahol lekaptak engem és a barátnőm egy fotó erejéig. Ez nem máshoz, mint az Instavershez kellett. Mit is mondjak, az volt a feladat, hogy a megadott szövegek közül válaszd ki ami rád a legjobban illik (mint pl.: sör, vodka, yolo, swag, anya, vidéki, költészet, és, barátság stb.) A barátnőm az ést szerette volna, de én megkérdeztem tőle, hogy 'Mi az, hogy és?', erre kedvesen fel lettem világosítva, hogy az 'és' egy kötőszó. Ámbár a kérdést úgy értettem (már csak a hangsúlyozás miatt is), hogy 'Ki érezheti magához közel azt a szót, hogy és?'. De nem gond, mert ez után nem túl feltűnően a barátság tábla felé tereltek minket. Erre egyszerre, de tényleg kórusban sikerült azt válaszolnunk, hogy mi nem is vagyunk barátok, mert utáljuk egymást, na ez után gondolhatjátok mennyire túl akartak lenni a képen. :D Mindenesetre én élveztem ezt a részét is az estének!

Sajnos ez után már csak a metróig és onnan a barátnőmhöz vezetett az út...Minden percét élveztem, és szomorúan tapasztaltam, hogy nagyon kevés számban fordult meg a fiatalság (gondolok itt az én korosztályomra:) ), és ennek nem értem az okát. Ugyanis úgy tapasztaltam, hogy ma nagyon sokan vagyunk olvasó fiatalok, persze lehet, hogy ennek nagy része inkább bulizik szombat este, de ez is jó buli volt! Nekem mindenképp, jövőre újra!Két kitűzőből kettőt is nyertem, ezért azt szeretném elajándékozni, erről majd később!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Jamie McGuire - Gyönyörű megváltás

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Jeff Kinney: Egy ropi naplója

A. O. Esther interjú – avagy bepillantás az Eszter életébe, érzéseibe és álmaiba

Jamie McGuire - Gyönyörű esküvő