Lehetetlen ha...

Azok az esetek, mikor csak arra vágysz, hogy nyugodtan leülhess a könyveddel, de valaki mindig megakadályoz ebben:

1. Házi állatok esete
Mindenki, akinek bármilyen kis kedvence van, legyen az macska, kutya, hörcsög vagy akár kaméleon, az átérzi a helyzetet!

Van, hogy megakadályoznak benne... A rosszabbik eset, ha szét is tépi. Nem tudom ki, hogy van vele, de én néha már attól is kiakadok, ha esőcseppes lesz a könyv, vagy meggyűrődik...mi lenne ha darabokban találnám meg?!


De sokan az elrettentést preferálják. Most komolyan, te bevállalnád, hogy összekarmol esetleg megharap, hogy eljuss a könyvedig, ami a napi életmentő olvasási dózisodat tartalmazza? Szerintem nem nagy ár:)


2. Anya
Az összes édesanyának, kit gyerekeik nagyon szeretnek, egyik hobbija, hogy olvasni készülő gyermekét, pont megkéri valamire.
- Kincsem, kérlek vidd le a szemetet! Köszi! Oh, és ha már lemész rázd ki légyszí' a porzsákot, és és hozzál fel krumplit is, ha már ott vagy! Szeretlek! Majd elfelejtettem, a krumplit pucold már meg, és süsd ki! Köszönöm!
- Persze, mindjárt! Kár, hogy eszedbe jutott...

 




3. Házi feladat, tanulás, egyszóval suli
Átrágtál végre mindent, már épp készülnél lehuppanni valahova a könyveddel, mikor véletlenül vetsz egy pillantást az osztály csoportra a neten. És mit látsz, hogy egy kedves osztálytársad feltette az egymillió dolláros kérdést: "Miből írunk a héten? Kell valami holnapra?" És téged átjár a nyugalom, mert tudod. hogy mindennel kész vagy, addig a bizonyos pillanatig míg egy másik osztálytársad, nem válaszol rá, miszerint kétszer annyi dolgod van, mint eddig gondoltad volna. Én ilyenkor szoktam arra az elhatározásra jutni, hogy LESZAROM!

Neked mi szokott előfordulni? Mert nekem mind, van, hogy egyszerre...

Megjegyzések

  1. Hát a képek feldobták a napomat, a tartalom úgy szintén. Hasonló cipőben járunk időnként, mert amikor a lányomat megkérem, hogy pucoljon krumplit (persze én addig olvasok), akkor jön a fiam, hogy valamit megbeszéljen és természetesen akkor azonnal le kell tenni a könyvet, mert egyszer-kétszer még odajön, de harmadszorra már nem. De azzal vigasztalom magam, hogy majd este addig olvashatom a könyveimet, amíg bele nem fáradok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett!
      Én is a "már leragad a szemem, de ezt a fejezetet még elolvasom azért is!" típus vagyok, főleg ha estére marad a könyv:)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Diana Wynne Jones: Az égi palota (Palota 2.)

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - A tél halálos csókja