Meghalós szerda...

Csak azért, mert a szerdai edzéseken általában meghalok, és mert ezért a könyvvért is...vagy más fog, ha nem olvashatom. Szóval ide vele, mert ha nem...
Csak vicceltem, bár nagyon szeretném!:)
Hogy érthető legyen:
Eddig még csak az első részéről, hoztam bejegyzést, ám most (vasárnap) várható majd a második része, s közben elkezdem a harmadikat is...DE mi lesz a negyedikkel?? Sajna azt még nem szereztem be, és tudom, hogy nem fogom kibírni a stresszt, mert az eddigi részek is csak úgy olvastatták magukat...

És, hogy csak ne a vergődésemet lássátok, egy kis véleményt is idecsempészek:

A Párválasztó történetekből, A herceg...
Mit is mondhatnék, az első részben mivel csak America szemén keresztül látjuk, így nem túl szimpatikus elsőre. Már félreértés ne essék, nagyon megkedveltem, de mintha csak egy bábú lenne az apja kezében. Bár olyan benyomást kelt mint, aki már szeretne kitörni ebből a szerepből. És ebben csak megerősített ez a kis feledik (?) történet. Ugyanis sokkal több van benne mint, azt első ránézésre gondolnánk. Igazán kitartó és lojális a "tökéletes családjához", ami sajnos messze nem tökéletes. Így igazán nagy a nyomás rajta, aminek tetemes részét apja elvárásai teszik ki. De. hogy pozitív is legyek, szinte alig bírtam kivárni, hogy az ő szemszögéből is eljussak arra a pontra, ahol találkoznak a kertben. És nem csalódtam! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Diana Wynne Jones: Az égi palota (Palota 2.)

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - A tél halálos csókja