Forró szerda

Múlt héten a Twisteres hét miatt csakis könyvkritikákat hoztam, ezért most visszatérnék a jó öreg Book Tagekhez. De remélhetőleg vasárnap egy könyvvel jövök;)
A tikkasztó, meleg nyári napok tiszteletére egy Fagyis Book Tagget hozok Könyvfikusz oldaláról. Hátha kicsit lehüti a kedélyeket..
1. Mogyorókrém
-egy hosszú könyvsorozat, amit tényleg el akarsz olvasni, de mindig csak halogatod-

Már egy ideje tervezgetem a Trónok harca olvasását, de még mindig megmászhatatlan akadálynak tűnik, még csak az elkezdése is. Pedig MeowMimi és kedves Házifordítónk igen jól áll vele.. Egyszer talán lesz annyi akarat és elszántság bennem, hogy végre nekifogjak az olvasásuknak. Meg persze akkor, ha jó sok hely lesz a fejemben, hogy minden momentumot meg tudjak jegyezni...

2. Csokoládé
-egy könyv, amit bármikor újra tudsz olvasni-

Nehéz egyet választani, mert sok olyan könyv megfordult már a kezemben, ami megérdemel legalább még egy olvasást. Sőt olyanok is akadnak, amiket már újra is olvastam. Szóval inkább azt mondanám, hogy van egy pár. Ilyen a Nyugalom tengere, a Mercy Falls farkasai, a Flat-Out Celeste, a Hó, mint hamu, vagy aaa Harry Potter, vagy ez összes kedvencem;))


3. Pisztácia
-egy könyv zöld borítóval-

Elsőként a Linger ugrott be, de tovább gondolva elég sok zöldborítós könyvet olvastam már... A Smaragdzöldet, A prófétát, az Obszidiánt, vagy egy-két Bane krónika részt, csak hogy párat említsek. Pedig az ember nem is gondolná, hogy olyan sok borító lenne ebben a színben...


4. Eper
-egy könyv édes románccal-
Csak egy? Millió! Imádom a romantikusokat! Vagy azokat a könyveket, amiket romantikus szál bonyolít. Úgyhogy megkímélve mindenkit, most nem esnék nagy felsorolásba, mint az előzőekben, mert akkor a blog fele itt landolna.


5. Citrom
-egy könyv keserű befejezéssel-

Inkább csak olyat tudnék, aminek keserédes a befejezése, és mellesleg ez hozzám jobban is illik, mert a citrom fagyi a kedvencem, és soha nem mondanám rá, hogy keserű.
Tehát egy keserédes vég. Nem rég fejeztem be Az égett-hegyi könyvtárat, és nem árulok el sokat azzal, ha megmondom, számomra nagyon is érzelmes véget ért. Méghozzá úgy, hogy boldog, de szomorú is vagyok tőle. Majd a közelgő bejegyzésben jobban is kitérek rá:)

6. Menta
-egy gyerekkönyv, amit szeretsz-

Nem tudom mennyire számít gyerekkönyvnek, de én gyerekkoromban olvastam Gerald Durrell egyik kis, vékonyka könyvét a Szamártolvajokat. Akkor még egész nyögvenyelősen ment az olvasás, de az megmaradt, hogy szerettem. A másik nagy kedvenc az Ulysess Moore sorozat, amit már végig kéne olvasni... Majd az is sorra kerül egyszer!

7. Vanília
-a kedvenc klasszikusod-

Ebben az évben volt kötelező a Bűn és Bűnhődés, ami nekem nagyon megtetszett, de Az aranyembert és a Szent Péter esernyőjét is imádom.


+1. A ráadás tejszínhab
-az egyik leghosszabb könyv, amit olvastál-
Ez nehéz, mert nem szoktam nagyon az oldalszámokat nézni... De talán A férfi alatt viszi a pálmát 782 oldallal...


Ez lett volna a hűsítő fagyikehely mára. Ha van kedvetek töltsétek ki, jó muri:)
Jó pihenést mindenkinek!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Jamie McGuire - Gyönyörű megváltás

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Jeff Kinney: Egy ropi naplója

A. O. Esther interjú – avagy bepillantás az Eszter életébe, érzéseibe és álmaiba

Jamie McGuire - Gyönyörű esküvő