Kivétel

Tudom, hogy vasárnap van, és hogy ilyenkor valami kis vélemény szösszenettel jövök, de ma sajna nem... Ha már NinjaDeltoidMacska olyan sok energiát fektetett a pénteki postba, én is megpróbálok kitenni magamért, majd... Ámbár nem a szokásos módon. Ugyanis a héten sikeresen összeültem NightFlowerCaptainnel, és megkaptam, hogy vagy egy kismillió fantasztikus könyvet még nem forgattam a kezemben. Ezzel én is tisztában vagyok, de arra nem számítottam, hogy az lesz a vége, hogy kapok egy olyan hosszú listát, aminek a végét se látom!!!


De nem kell, hogy mondjam, kicsit se bánom! Főleg azt ahogy rangsorolta!
!- elég fasza
!!- fasza
!!!- nagyon fasza
!!!!- irtó fasza
!!!!!- atomfasza
<3- már rég el kellett volna olvasnod!

Talán így kicsit könnyebb lesz eldöntenem melyikkel is kezdjem... Már csak az van hátra, hogy 1. sorba rakjam őket, 2. felragasszam azt a sorrendet egy jól látható helyre, 3. elolvassam a könyveket! Nincs hátra sok dolgom... De már nekifogtam!


Szóval köszi szépen NightFlowerCaptain, már feldolgozás alatt áll!
Ami meg titeket olvasókat illett, ha megleszek közzéteszem, hogy a ti várólistátok is bővülhessen!
Ígérem jobban kiteszek majd magamért, de most mennem kell hív a valóság, és az élet...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Diana Wynne Jones: Az égi palota (Palota 2.)

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - A tél halálos csókja