Várólistás szerda

Nekiestem és megpróbáltam megvalósítani a várólistám... A hangsúly a próbáltam szón! Nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz lesz! Komolyan, annyi könyv tetszik, annyit ajánlanak, hogy ki sem látszom belőle. Félreértés ne essék, imádom ha valaki megkeres, hogy neki mennyire tetszett egy könyv és, hogy olvassam el (meg is jegyezném, hogy jöhetnek az ajánlatok, hogy még inkább azt kapjátok, amit szeretnétek!). Ám sajnos az én időm is véges...

Múlthéten, az előtt? Ki tudja, de a lényeg, hogy némi útmutatást (millió könyvet) kaptam NightFlowerCaptaintól és egy kis biztatás, hogy állítsam össze végre a nyomorult listám. Ebből ez született:
  • Shadows 
  • Oblivion 
  • Celeste bolondulásig 
  • A nyugalom tengere 
  • Harry Potter sorozat 
  • Hopeless sorozat 
  • Árnyékvilág sorozat 
  • Démoni érintés sorozat 
  • Az ég a földig ér 
  • Meghaltam, hogy önmagamra találjak 
  • Altatódal 
  • Angelfall sorozat 
  • A tigris átka sorozat 
  • Trónok harca sorozat (A tűz és a jég dala) 
  • Legenda sorozat 

Tudom kevésnek látszik, de ha jobban megnézi az ember, a fele sorozat... Ami rengeteg könyvet jelent! Ráadásul azért ilyen csekély, mert ha mindet felírtam volna, már a padlóra kellet volna ragasztanom a cetliket! Így inkább úgy döntöttem, hogy cserélgetik a helyüket...idővel.

És, ahogy ezt lekörmöltem eszembe jutott, hogy a Greyt , Az örökké határát, A koronahercegnőt és az Üvegtrónt is el akarom olvasni... Még jó, hogy ilyen szépen összeszedtem.:D Szóval ez a várólista sokban változhat, és ha írtok még rajtatok is múlhat a változás mibenléte! Úgyhogy írjatok, akár egy szösszenetet is, várom nagyon!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Diana Wynne Jones: Az égi palota (Palota 2.)

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - A tél halálos csókja