Karácsonyos szerda

Mint már korábban említettem, Mimivel megalkottuk a saját kis Karácsonyos Book Tagünket! Csak, hogy mindenki hangolódjon a holnapi napra, na meg az azt követő kettőre. Akkor kezdeném, nem is húzom az időt.

1. Mézeskalács- avagy egy könyv, ami olyan édes volt, hogy már sózni kellett volna:
Igazság szerint megmaradt benne egy érzés, hogy egy könyvre rámondtam, hogy milyen giccses, de egyszerűen nem jut eszembe melyik volt az... Esetleg ti emlékeztek rá, mert nem sokszor használok ilyen szavakat. Ha valakinek felrémlene, légyszí' írjon:)

Kicsit ferde, de az enyém!
2. Karácsonyfadísz- avagy egy törékeny könyv, ami már egy pillantás hatására is szamárfüleket növesztett:
Tudjátok ez pont az a helyzet, mikor vigyáztok, hogy meg ne sérüljön, és minél inkább figyeltek rá, annál inkább romlik a helyzet... Nem tudom mennyire köztudott vagy sem, de én igen nagy gondot fordítok rá, hogy ez még véletlenül se történhessen meg. Ennek ellenére két olyan könyvem is van, ami megmagyarázhatatlan okok miatt megsebesült! Az első ilyen, az Árnyékvilág, szegény olyan mintha megolvadt volna a borítója egy részen. Amúgy erről sokat morfondíroztam, hogy hogyan is sikeredett ezt tenni vele. Talán túl meleg volt a teám, ki tudja... A második áldozat nem más mint az Ököl/jog. De, hogy vele mi lett azt végképp nem tudom. Mentségemre legyen mondva, használtan vettem! Szóval az ő borítója is sérült, de mintha nála a borító rétegei kezdték volna megutálni egymást, és így szépen el is váltak egymástól... Mellesleg fel sem tűnt volna, ha a mamám nem szól, miután elolvasta. (nem kentem rá, hogy esetlegesen ő tette volna)

3. Forrócsoki- avagy egy könyv, ahol elolvadtál a szexi pasiktól:

Most magamtól kérdezem meg, hogy komolyan??? Engem valószínűleg könnyű rabul ejteni, oly' sok könyvet olvastam, amiben imádtam a férfi szereplőt, ha nem is az elejétől kezdve, de akkor is megkedveltem őket. Ilyenek például a Maddox fiúk, vagy hamár meg lettem gyanúsítva NinjaDeltoidMacska részéről, akkor Daemon, vagy Gareth, meg szinte az összes Halhatatlanok alkonyat után srác, vagy Cole a Mercy Falls farkasaiból, és így tovább. Sorolhatnám estig, mert mindegyikben van valami, ami megfogott és amitől különlegessé váltak.

4. Habcsók- avagy egy könyv, ami habkönnyű fuvallatként ért:
Eddig még véleményt nem írtam ki róla, de talán a Lélektársak sorozat. Krimis, izgulós, hihetetlen, és közben könnyen befogadható. Persze vannak részei, amin érdemes nyammogni, mint a szereplők múltja vagy a képességeik, de közben rendkívül üdítő, és felpezsdít. Legalábbis én így éltem meg egy-két éve.

Ez pedig a könyvtári:)

5. Fenyőfa- avagy egy könyv, aminek már kilométerekről felismered az illatát:
Elég betegen fog hangzani, de én az összes könyvemet megszagolom, mikor a kezem közé foghatom végre. Szerencsémre itthon nem néznek őrültnek emiatt, mert anyukám is hasonlóan jár el általában. De azt el kell, hogy mondjam, majdnem mindegyiknek ugyanolyan illata van, csak azután változik meg, miután egy hétig utaztatom a táskámban... Mint ahogy mondtam, majdnem mindegyiknek, de vannak kivételek! Ilyen A gonosz új arca, vagy a Flat-Out Matt, hogy miben is más, mint a többi? Azt nem tudnám elmagyarázni, egyszerűen más illata van, és ezt minden hozzám hasonló ember érti is. (Remélem!)

6. Ciki karácsonyi pulcsik vagy akinek az nincs, karácsonyi fényképek- avagy egy könyv, amiről soha nem vallanád be, hogy olvastad:
Csak most mindenki előtt, aki ezt a bejegyzést olvassa... Ám mindjárt itt a Karácsony, így fogjuk rá, hogy még őszintébbnek kell lennünk, mint valaha. Egyébiránt igen elgondolkodtató, hogy vajon melyik is az a könyv... Meg is van, hát tényleg nem vagyok büszke rá. Ez pedig nem más, mint a Rabul ejtett szűz. Nem igazán szeretnék róla nyilatkozni.

7. Szép csomagolásba rejtett haszontalanságok- avagy egy könyv, aminek a borítója annyira fantasztikus, hogy egyszerűen nem érted, hogy mégis hogy lehet ilyen rossz:
Azt tisztázzuk, hogy nem az ajándékok milyensége a lényeg, de néha mégis sikerül a családnak valami olyat adnia, aminek semmi értelme... Na, de visszatérve a könyvekre én szerintem ilyennel még nem találkoztam. Maximum fordítva, egy szörnyű, legyen inkább nem a legszebb borítóval ellátott fantasztikus könyv, az már inkább előfordult. DE hátha Miminek lesz ilyen tapasztalata:)

8. Hócsata- avagy egy könyv, ami nemcsak hogy arcon csapott, de még a hideg is kirázott tőle:
Ilyen helyekre nem győzőm leírni Az apácát, de most inkább pozitívan fognám fel. Már, ha lehet pozitívan megélni azt, ha arcon dobnak... És akkor a Gyönyörű tévedést mondanám, hát igen, az aztán megcsapott!

9. Levél a Jézuskának- avagy egy könyv ami annyira fantasztikus volt, hogy muszáj volt mindenkinek beszélned róla:
Szintén úgy gondolom, hogy ez ti tudhatjátok a legjobban, amúgy meg minden könyvről beszélek mindenkinek, mármint azoknak, akik olvasnak (köszi nektek!). De talán a legtöbbet az Ököl/jogról beszéltem, sőt kiálltam az osztályom elé, és mindenkinek ajánlottam!

10. A várva várt ajándék- avagy a könyv, mert hisz mániákusan imádjuk őket:

Idén karácsonyra több jelöltem is van, de az már biztos, hogy az Oblivion és a Flat-Out Celeste a polcomon végzi! Már alig bírom kivárni, hogy megjöjjenek! De, ha minden igaz ma esedékes!:) Óh, és majd' elfelejtettem, hogy sok-sok könyvet kaptam a könyvtártól is, vagy valami olyasmi:))

Hát ez lett volna a mi kis koprodukciónk, természetesen Mimi is kitöltötte az övét, azt megtalálhatjátok itt valahol:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Kresley Cole - A tél halálos csókja

Megint esik, szerda