Vigyázat zombik!

Vendégbejegyzés - NinjaDeltoidMacska

Mostanság többször is belefutottam ebbe a tagbe, és addig addig néztem míg kedvet kaptam én is hozzá! Na lássuk mi lesz belőle, Zombi Apokalipszisre fel!

Szabályok:

1. Válassz ki 5 könyvet!
2. Írd fel a címüket egy-egy cetlire és rakd őket egy kalapba!
3. Az első két kérdésre az első könyvből választasz magadnak társat, véletlenszerű felcsapással!
4. Az második két kérdésre a második könyvből választasz magadnak társat és így tovább!


Az én öt könyvem:

- Victoria Aveyard: Vörös királynő
- James Dashner: Az útvesztő
- Dan Wells: Nem akarlak megölni
- Gail Carriger: Changeless-Változatlan 
-  Marie-Aude Murail: Oh, boy!

Kérdések:

1. Könyv: James Dashner: Az útvesztő
1. Az első ember aki meghal.
Chuck - kicsi, pufi, és ügyetlen, a zombik kedvenc nassolni valója
2. A személy, akit elgáncsolsz, hogy elmenekülj a zombik elől.
Gally - de csak ha biztos vagyok benne, hogy elkapják őt a zombik

2. Könyv:Gail Carriger: Changeless-Változatlan  
1.Az első ember aki zombivá változik.
Ivy Hisselpenny - sok eséllyel azért mert meglát egy borzalmas kalapot, vagy elájul, esetleg mindkettő
2. Az első ember, aki téged elgáncsol, hogy elmenekülhessen a zombik elől.
Angelique - mentségére legyen mondva talán előtte csinál nekem egy szép frizurát ez az ördögi szobalány

3. Könyv:Marie-Aude Murail: Oh, boy! 
1. A csapat idiótája.
Venise - tényleg egy hülye, hiába csak hat éves rövid úton a zombik elé vetném csak, hogy megszabaduljak tőle
2. A csapat agya.
Siméon - átlag fölötti IQ ezt nehéz überelni

4. Könyv:Victoria Aveyard: Vörös királynő
1. A csapat orvosa.
Julian - egy igazi könyvmoly, így csak elég tanult ahhoz, hogy fel tudjon kötni egy törött kart
2. A csapat fegyverszakértője.
Farley - eligazgat egy forradalmat, pár szappanból eszkábált bökő meg se kottyan neki

5. Könyv:  Dan Wells: Nem akarlak megölni
1. A harcos
John Cleaver anyja - nem értitek? Olvassátok el, és meg fogjátok! Nála bátrabb, és feláldozóbb személyt ritkán látni könyvben
2. A csapatkapitány
Jonh Cleaver - egy kis kisegítéssel remek racionálisan gondolkodó vezér lenne

Ez lett volna hát a Zombi Apokalipszis elleni receptem! Ha tetszett ti is töltsétek ki! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - A tél halálos csókja

Megint esik, szerda