Jó lenne, ha...Tag szerdán

Rettentően illik a mai lélekállapotomhoz, ezért is választottam. Olyan sok mindennel tudnám folytatni azt, hogy Jó lenne ha... De azokért mind tenni kell, egyszer remélem mind meg is lesz, de ma azzal folytatom tevékenységeim sorát, hogy megcsinálom ezt a Taget:) Mellesleg a Tagről, biztos ti is eljátszottatok már a gondolattal, hogy más befejezést, esetleg kicsit más sorsot adtatok volna egy-egy szereplőnek, na én most meg is mutatom az én kis játékomat, már amire emlékszem:)
1. Jó lenne, ha lenne folytatása:
Ez egyébként egy rendkívül trükkös kérés, ugyanis sok író esik abba a csapdába, hogy meghajol a rajongók kérése előtt és folytatja a fantasztikus költeményét. De nem mindig okoz a folytatás akkora katarzist mint várnánk, és ez sokszor tönkre is teszi az egészet. Például hasonlót éreztem mikor Kiera Cass úgy döntött, hogy folytatja a Párválasztó sorozatot.. Még nem tudom, hogy jó ötlet volt-e. Ám visszatérve a kívánsághoz, sok olyan könyv van, amit imádok és úgy tovább olvasnám még a sorsokról írt történeteket, de merem azt hinni, hogy ez így pont elég, mert a folytatás csak lerombolná a teljesség érzetét. Amúgy a Sírkertek királynőjét nagyon szívesen olvasnám tovább, mert nem egészen világos minden a számomra, vagy a nemrég letett Bűn és Bűnhődés másik történetét, ahogy Dosztolyevszkij emlegette.. Perpillanat ezek villantak be, de le merem fogadni, sőt így is van, hogy minden könyv végén azt kívánom, bárcsak ne lett volna még vége, de egyszer el kell, hogy fogyjanak a lapok:)

2. Jó lenne, ha lenne spin off sorozata:
Már többször is kívántam ez, például a Mercy Falls farkasainál, és tessék lett is Coleról külön sztori, vagy a Halhatatlanok alkonyat után sorozatnál, és ott is meghallgattattak az imáim Garrethet és Bowent illetőleg. Sőt még a Flat-Out Love-ból Celeste is kapott saját könyvet.. Bár talán még Finn is kaphatna ;) Ó, és még olyan kíváncsi lennék a Herondale család történetére is. Szóval részemről szinte bármi jöhet!

3. Jó lenne, ha ez az író több könyvet írna:
Még mindig a Nyugalom tengerének hatása alatt állok, így most egyértelműen Katja Millay a választottam! Ezt a könyvet mindenkinek olvasnia kell!:)

4. Jó lenne, ha ez a szereplő egy másikkal jött volna össze:
Huh..Fogós kérdés az biztos. Egy példát sem tudok, de ezentúl keresni fogom:)

5. Jó lenne, ha másként végződne:
A Végzet Ereklyéi vége, igen, azt egy kicsit happy endesebbre formáltam volna. Mint a megbocsátás híve nem vettem volna el ennyi életet. Nem mondom, hogy ettől rosszabb lett, hisz kell a drámaiság, meg így folytatódhat egy Simonos szál, de nem a szívem csücske ez a befejezés.

6. Jó lenne egy film franchise belőle:
Mondjuk a fent említett árnyvadászos sorozat megérdemelne már egy normális filmet... De nem ódzkodom a Luxen sorozat filmvászonra vetése ellen se;) De akár egy jó kis thriller lehetne A gonosz új arcából is. Ám fontos megemlíteni, hogy nem vagyok egy nagy film nézős ember, jó sok hiányosságom is ered ebből, így nem állítanám, hogy "jó lenne".

7. Jó lenne, ha TV sorozat lenne belőle:
Ide már csak a TV sorozat miatt is csak, könyv sorozatot tudok asszociálni. Ezért, simán el tudnám képzelni Magnust ahogy a képernyőn flangál, nem is lenne rossz! De a Bíborhajú sorozatot sem vetném meg.

8. Jó lenne, ha csak egy szemszögből íródott volna:
Ilyen könyv egyenlőre részemről nem létezik. Az egyik lieblingem, hogy több szemszögből van egy történet megírva, így ezt soha nem kívánnám...Még nem kívántam, de ki tudja?

9. Jó lenne, ha más lenne a borítója:
Nem sokszor panaszkodom a borítóra, hisz nem elsődleges szempont, de és inkább DE a Luxen sorozat borítói kiborítottak elég rendesen. Bocsi mindenkitől, aki imádja, de Pepe nem az esetem (legalábbis a borítón nyújtott alakítása), és a fejemben nem is ilyen Daemon..erről ennyit.

10. Jó lenne, ha az eredeti borítója lenne:
A Bane krónikák mellszélességel foglalnak itt helyet. Sokkal, de sokkal jobb az eredeti! Emellett nekem a Nyugalom tengerének első, eredeti borítója jobban tetszik, valahogy jobban kötődik szerintem a történethez.

11. Jó lenne, ha csak egy könyv lett volna:
Én ilyet soha nem mondok! Egyszerűen megszállottja vagyok a folytatásoknak, de csakis azoknak, amik indokoltak (értsd: nem kerek egész a történet, vagy egyszerűen csak többet akarok:D). De mint fentebb is említettem, van, hogy a folytatás csak tönkreteszik a sorozatot. Bár nem hiszem, hogy bárhol is megállnék egy könyv után:D

Ennyit a szubjektív véleményeimről.. Ha tetszett próbáld ki te is, izgalmas, és rettentően elgondolkodtató, mert az agyad leghátsó részéből kell előhúznod a könyveket:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Kresley Cole - A tél halálos csókja

Megint esik, szerda