Érettségis szerda

Ezen a héten ugyebár több százan, ezren vizsgáztak és vizsgáznak, csak úgy, mint az elkövetkező hetekben. Ez évben én is részese vagyok ennek, ugyan csak két tantárgyban, de ez is elég nekem:) Holnap lesz ez egyik, nevén nevezve az angol, így ma arra készültem, tudjátok az utolsó utáni pillanatot is kihasználva... Remélem segített. Na, de a lényeg, hogy ezért ma megacéloztam magam és csakis angolul olvastam! Ne gondoljatok itt egy Trónok harcára vagy egy Harry Potterre, csak egy-két kis kötetre az Oxford Bookworms jóvoltából.

Elsőként a Draculára esett a választásom.
Örültem, hogy mindent sikerült megértenem, és még csak egy szót sem kellett kikeresnem. Ez a történet amúgy rendkívül ismert, de mégis valahogy szükségét éreztem az elolvasásának. És nem csalódtam, pláne (pedig ilyet nem szoktam mondani) öröm volt nézni a rajzolt illusztrációkat. Szóval egy jó kis ücsörgés lett belőle lent a padon, míg az időjárás nem döntött úgy, hogy egyik pillanatról a másikra elkezd esni.. Szerencsére megmentettem!


Majd egy kis pihi után úgy döntöttem emelem a tétet és nekifogtam a A Dubious Legacy-nak.
Meglepetésemre, nemcsak nyelvezetében nehezedett, hanem a történet szövésben is. Bár nem bocsátkoznék még találgatásokba, mert nem értem a végére, de felettébb gyanús, ami a háttérben folyik! Főleg miután az ember elolvassa az első oldalt!

Szóval ezzel is telt a mai napon, és csak ajánlani tudom ezeket a kis könyvecskéket, amik mondhatni angol nyelvű összefoglalói nagyobb regényeknek, és így nem csak megismertetik azokat, hanem a nyelvtudásunkat is fejlesztik! Csak remélni merem, hogy annyira felfejlesztettek, hogy a holnapi érettségit könnyen veszem majd...

Sok sikert sorstársaimnak!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Diana Wynne Jones: Az égi palota (Palota 2.)

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - A tél halálos csókja