J. K. Rowling - Harry Potter és a Titkok kamrája

Kicsit elcsúszva a Titkok kamrája jön, azaz a 2. rész
Ha van ilyen, akkor ezt még jobban élveztem az előző résznél!
Egy kis fülszöveg:

Harry Potter varázslónak született. Második tanéve a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában éppen olyan eseménydúsnak bizonyult, mint amilyen az első volt. Lekési a különvonatot, így barátai repülő autóján érkezik tanulmányai színhelyére. S a java csak ezután következik…

Kicsit nehezteltem az írónőre, mikor az előző részt, olyan hirtelen abbahagyta a tanév végén.. De annál jobban örültem, mikor ez a rész az otthon töltött nyárral folytatódott, azaz szinte pontosan onnan ahol abbahagytuk. 
Utálom a Dursley családot! Gondolom mások is így vannak vele, ám ennek köszönhetően nagyon jót tudtam kacagni Petunia nénin:) Szóval a kezdet már ígéretes volt, és erre csak rátett egy lapáttal Weasleyék megérkezése... Hogy a későbbiekben felmerülő utazásról, végül fán landolásról, ne is beszéljek!
Megint csak elmondhatom, hogy rendkívül csavaros volt a történet. Minden mozzanatát imádtam. A suttogásokat, sejtéseket, igaznak tűnő, de hamisnak érzett utalásokat, mind-mind csak arra sarkallt, hogy olvassam tovább. Annyira magával ragadott, hogy az egyik barátnőmtől meg is kaptam, hogy nem figyelek rá, hol járok? Én meg értetlenkedtem, hogy hát most tettem le a könyvet, hogy szabadultam volna meg a világától ilyen gyorsan? Tehát ennyire lekötött. Hisz olyan részletes, mintha egy film peregne le a szemeim előtt, a betűk helyett. 
Egyre többet tudunk meg a szereplőkről, de még mindig nem eleget, ez pedig még inkább ösztönöz a haladásra. Talán Lockhart az egyetlen, akiről kevesebb információval is elélnék.. Hogy, hogy idegesített! De legalább jókat nevettem rajta. 
Harryék pedig megint valami olyanba nyúltak bele, amibe nem kellett volna, de önmagukhoz hűen, megoldották a problémát. Bár Dobby nem sokat lendített ezeken a dolgokon, jó volt megismerni, és csak remélem, hogy ha még felbukkan, akkor kicsit segítőkészebb lesz...
≈Tetszett, mert humoros, csavaros, pörgős, ezerszínű, imádni való. Egyszerűen, jól ki van ez találva!
10/10

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Jamie McGuire - Gyönyörű megváltás

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Jeff Kinney: Egy ropi naplója

A. O. Esther interjú – avagy bepillantás az Eszter életébe, érzéseibe és álmaiba

Jamie McGuire - Gyönyörű esküvő