Szuperhősös book tag

Vendégbejegyzés - Lollynymph

Semmi szükség rá, hogy bizonygassam, hogy a szuperhősök mennyire fantasztikusak! Akár filmről, képregényről, vagy bármi másról van szó, mi a lányokkal természetesen oda meg vissza vagyunk értük. Szerintem ez bőven elég ok arra, hogy foglalkozzunk velük és találtam is egy szuper kis book taget angolul, amit lefordítgattam (ha már ma volt az a fránya angol érettségi) és hozzáírtam még néhány kérdést a saját ötleteimmel. Ezt osztom most meg veletek, akinek megjött hozzá a kedve, töltse ki bátran. (Egy megjelölésnek örülünk! c:) 

THOR - Egy könyv, ami szerinted nem kap elég figyelmet, pedig nagyon is méltó lenne rá
Ide sajnos sok-sok jelöltem is akad... Számomra érthetetlen, hogy néha miért hypolnak halálra enyhén szólva is rossz könyveket és vele párhuzamosan miért nem figyelnek egy csomó jó regényre. Az egyik ilyen például a Legenda-trilógia, ami egy harcos disztópia, és szerintem egy fantasztikus könyvsorozat, (annyira, hogy számomra vetekszik Az éhezők viadalával vagy akár Az útvesztővel, pedig mindkettőt imádom), mégsem érzem, hogy annyira szeretnék, mint amennyire megérdemelné. Pedig tényleg nagyon jó, pörgős, izgalmas, nagyon fordulatos és a főszereplő párosa haláli. Szóval ha még nem olvastad, kezdd el még ma! :3



AMERIKA KAPITÁNY - A kedvenc történelmi regényed
Kevés történelmi regényt olvasok... Akarom mondani, NEM OLVASOK történelmi regényeket, de azért csak eszembe jutott egy ehhez a kérdéshez, ami nem más, mint a Nincs mit irigyelnünk a világtól, Barbara Demicktől. Nemrég akadt a kezembe ez a különleges könyv számtalan megkapó emberi sorsról az észak-koreai diktatúrában, és mi tagadás, mély nyomot hagyott bennem. De akár írhattam volna az Árnyalatnyi remény-t, ami egy fiatal litván lány deportálásának története a második világháborúban, és amit kivétel nélkül mindenki dicsér. Korábban én is olvastam és nekem is nagyon tetszett.



HULK - Egy könyv, ami nagyon feldühített
Na, ide aztán bőven tudok írni... Kezdjük rögtön az egyik friss és ropogós kötelező olvasmányommal, az Anyeginnel. A könyv írásmódja még tényleg élvezhető is, de a főszereplőnek egyszerűen annyira visszataszító, undorító személyisége van, hogy olvasás közben legszívesebben odavágtam volna a könyvet. Vagy ott van a Heti csaj, Monica Murphy kisasszonytól, ami még az általam eddig olvasott csekély számú romantikus regény közül is messze a legborzasztóbb volt...



VASEMBER - A kedvenc regényed, ami a jövőben játszódik
Egyértelműen az Útvesztő-trilógia! Nemrég fejeztük be az utolsó részét NinjaDeltoidMacskával, és valami olyan fantasztikusan csodálatos ez a sorozat hogy arra nincsenek szavak! Az utolsó részt nagyjából másfél nap alatt daráltam le, utána pedig napokig nem voltam képes túllépni a történteken, és hosszasan szenvedtem attól a jelenségtől, amit nemes egyszerűséggel csak "útvesztő utáni depresszió"-nak kereszteltem.



LOKI - Egy könyv, amit sokan nem szeretnek, de te nagyon szereted
Gondolkodnom kellett egy kicsit, hogy vajon mit írjak ide, de végül csak beugrott egy könyv, ami nem más, mint Molnár Ferenctől A Pál utcai fiúk. Nos. Amint bizonyára kivehettétek az eddigi irományaimból, rengeteg kötelező olvasmányt utáltam bőszen életem során, azonban valami okból kifolyólag néhányhoz viszont megmagyarázhatatlan rajongás fűz. Az egyik ilyen például a fent említett könyvecske, amit rengetegen unnak, de én igazából teljesen odavagyok érte, és azt hiszem kijelenthetem, hogy NinjaDeltoidMacska is - egyéb okokból. Pont most tervezem egyébként újraolvasni. c:


BATMAN - Egy könyv, ahol a főszereplőnek mindkét szülője életben van (Enyhe iróniát érzek... Szegény Batman. :D)
Azt gondoltam, hogy ez a kérdés baromi egyszerű lesz, erre már vagy öt perce üldögélek itt és nem jut eszembe semmi. QwQ Ühm... Ha alapkövetelmény, hogy nem csak a könyv elején, de a könyv VÉGÉN is életben legyenek a szülők, akkor jó lehet például az Aristotle és Dante a világmindenség titkainak nyomában hosszú című szépséges regény, vagy az Egy ropi naplója sorozat, ahol, gyerekregényről lévén szó, elég morbid lenne, ha hirtelen valamelyik szülő meghalna.



FANTASZTIKUS NÉGYES - Az egyik kedvenc sorozatod, aminek legalább négy része van 
Twilight
.
.
.
Oké, nem. Nem. Csak vicc volt. Azért elhalálozni nem szeretnék. A választottam a Harry Potter-sorozat, ami nem is négy, hanem hét királyságos részből áll és ha még nem olvastad, szégyelld bele magad a földbe jó mélyen!



PÓKEMBER - Egy könyv, amiben különleges állatok szerepelnek
Orwelltől az Állatfarm. Elég kézenfekvő válasz, hiszen lényegében CSAK állatok szerepelnek benne. Mondjuk nem éppen tündibündi mindegyik, de hát ez ugyebár nem volt kikötés.



SUPERMAN - Az első regény, amit olvastál
Szerintem senki sem tudja megmondani, hogy melyik volt a legelső igazi könyv, amit olvasott, mindenesetre a Vuk minden kétséget kizárólag az első könyves élményeim között volt. Még a nagyimnál találtam meg egy nagyon régi, puhafedeles kiadásban.



WONDERWOMAN - Egy könyv, amiben nagyon erős női karakterek szerepelnek
Annak ellenére, hogy nem vallom magam feministának, jó látni, hogy a modern regényekben már nem csak a férfiak után síró szerencsétlenségkupacokként tudják ábrázolni a nőket, és egyre születnek az olyan könyvek, aminek a főszereplői mindenre elszánt harcos amazonok. Ilyen például az egyik kedvencem is, Az éhezők viadala-trilógia, aminek a főszereplője pontosan az előbb leírt típusba tartozik.



FLASH - Egy könyv, aminek emberfeletti gyorsasággal a végére értél 
Alapból is elég gyorsan olvasok, de vannak könyvek, amik egyszerűen annyira fantasztikusak, hogy képtelen vagyok őket letenni. Például az előbb említettem a Halálkúrát, aminek nagyjából a 2/3-át az iskolában, órákon olvastam el, mert egész egyszerűen nem bírtam letenni. De ilyen volt a Csontvárosnak az általam olvasott eddigi két része vagy egy újabb kötelező olvasmányos klasszikus, a Legyek ura, amit most olvastam életemben először.



DEADPOOL - Egy könyv, amin képtelen voltál abbahagyni a nevetést
Bár szeretem a vicces könyveket, valamiért nagyon kevésszer sikerül tényleg hangosan nevetnem egy könyvön. Ez alól kivétel volt például a Harry Potter-sorozat, aminek többek közt a humora is fantasztikus, vagy Az ember, akit Ovénak hívnak, aminek szinte minden oldalán nevetgéltem, mint egy idióta.



MeowMimi~

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Kresley Cole - A tél halálos csókja

Megint esik, szerda