Imagine dragons book tag

Vendégbejegyzés - Lollynymph

Éppen a Molyon keresgéltem egy jó kis book taget, amikor megtaláltam ezt. Mondanom sem kell, azonnal lecsaptam rá, hiszen az Imagine Dragons az egyik kedvenc bandám. Ráadásul abban a megtiszteltetésben részesültem, hogy a szerdai koncerten én is ott lehettem! *-* Ha esetleg érdekel az élménybeszámolóm, itt meglesheted. c:

1. Demons - egy könyv amiben vannak démonok

Ennél a kérdésnél kicsit gondolkodom kellett, ugyanis először csak olyan démonokat tartalmazó könyvek jutottak eszembe, amiket NEM olvastam. De végül csak beugrott a választottam, ami pedig Stephen King mestertől A ragyogás. Ha abból indulunk ki, hogy a démon tulajdonképpen olyan szellem, ami képes megszállni az embert, akkor ez a könyv tökéletes, akár még a szállodát magát is lehet valamiféle démonnak nevezni és rajta is kívül van ott elég... 

2. It's time - egy könyv, aminek már nagyon itt az ideje, hogy belekezdj Na, ide viszont egyértelmű, hogy mit rakok, Maggie Stiefvater-től a Hollófiúkat. Már több, mint egy hónapja pihen itt kihozva a könyvtárból, valamiért mégsem kezdtem bele soha. Egyébként közös könyvesboltba járásaink alkalmával NinjaDeltoidMacskával, ezt a regényt megpillantva mindig lelkesen közlöm vele, hogy "Nézd, ott a Hollófiúk! Mindjárt el fogom olvasni!" Ő pedig minden alkalommal lelombozza a kedélyemet valami olyasmi válasszal, hogy "Sose fogod elolvasni." Hát, kösz a bizalmat. o3o (Csak szerintem szuper-gyönyörű ez a borító?) (NinjaDeltoidMacska: Nem, tényleg nem fogja :3)

3. Radioactive - egy könyv, amiben az író által alkotott világ nagyon veszélyes Ez sem igényelt sok töprengést, hiszen rengeteg olyan könyv van, amiben veszélyes a világ, főleg most, hogy a disztópiák aranykorát éljük. Az ide választott könyvem pedig James Dashner-től Az útvesztő, ami egyébként az egyik kedvencem is ebben a műfajban. 

4. Bleeding out - egy karakter, aki a könyv során meghalt valakiért/valamiért Ide egy korábban olvasott könyvet választottam, Ken Kesey korszakalkotó regényét, ami a Száll a kakukk fészkére. Nagyon szeretem ezt a könyvet, és aki olvasta, az tudja, hogy itt bizony valaki nem csak önmagáért, hanem a többiekért és egy elvért adja az életét. (Ez a borító... Tökéletes.)

5. Monster - Egy könyv, amiben a főszereplő egy szörnyeteg (a karakter lehet szörnyeteg, pl mint vámpír, vérfarkas, stb., vagy lehet szörnyeteg a borzalmas dolgok miatt amit tesz/tett) Az általam választott könyv, vagyis szereplő inkább a második kategóriába illik, vagyis a tettei miatt nevezhető nagyon is szörnyetegnek, ő pedig Kevin, a Beszélnünk kell Kevinről főszereplője. Számomra eddigi életem során ezt volt A Könyv, de tény, hogy a főszereplője nem egy kellemes személyiségű egyén. 

6.Warriors - Egy könyv amiben a karakterek „igazi harcosok” (értelmezd ahogy akarod) Ide is sok könyvet választhattam volna, de végül úgy döntöttem, berakom a legkézenfekvőbbet, ami egyben szerintem a legjobban passzoló is. Ez Az éhezők viadala Susan Collins kisasszonytól. Éppen a harmadik kötetet olvasom és be kell valljam, én rettentően megszerettem ezt a sorozatot. A szereplői tényleg igazi, hús-vér emberek, akik azonban úgy harcolnak az életükért, az igazságért, a szabadságért, amilyet én még kevés könyvben láttam. 

7. Shots - egy karakter, aki elkövetett ugyan rossz dolgokat, de szerinted/a könyv szerint megbocsátást érdemel Először azt gondoltam, nem fogok tudni mit rakni ide, aztán hirtelen beugrott a tökéletes. A választottam így nem más, mint Jaime Lannister a Trónok harca-sorozatból. Be kell valljam, nekem ő az egyik (ha nem a) kedvenc karakterem mind közül. A bűne, hogy megölte az Őrült Királyt, ezzel testőri esküjét is megszegve szerintem eleve egy szívesség volt mindenkinek, de azért bőven meg is bűnhődött érte a továbbiakban, szóval szerintem egyértelműen feloldozást érdemel. 

8. I'm so sorry - egy könyv, amit nagyon sajnálsz, hogy vége lett 
Na, ide aztán tényleg rengeteg könyvet meg tudnék említeni, de mondjuk legyen Az ember, akit Ovénak hívnak, amit egyébként pont tegnap fejeztem be. Egyszerűen annyira vicces és felemelő ez a könyv, hogy kötelezővé tenném mindenkinek az elolvasását. Továbbiak hamarosan. ;) 



9. Amsterdam - egy könyv, amiben szerepel valamilyen módon a kedvenc városod
Ide sajnos nem tudok egyértelműen semmit választani, ugyanis 1. nincs kedvenc városom és 2. hosszas gondolkodás után is csak két olyan könyv jutott eszembe, amiknek valamilyen köze legalább van a kérdésben meghatározottakhoz. Az egyik A nagy Gatsby, ami a 20-as évek Amerikájában játszódik, ami az egyik kedvenc korszakom és helyem együtt, a másik pedig A tigris átka, ami pedig Indiába kalauzol minket, ami szintén kedves a szívemnek. 

10. Radioactive In The Dark (Imagine Dragons – Fall Out Boy mashup) - két karakter, akik ugyan két eltérő/különböző könyvben szerepelnek, de tökéletes párost alkotnának együtt Túl sok karakter... Túl nehéz a választás... De végül Alaskát és Patrick-ot választottam, előbbit az Alaska nyomában-ból, utóbbit pedig az Egy különc srác feljegyzéseiből. Mindketten annyira vágynak a szabadságra, annyira nem illenek a saját generációjukba, és olyan különcök mindenütt, hogy szerintem tökéletesek lennének együtt. 




Ez lett volna az én Imagine Dragons book tagem, ha van kedvetek, töltsétek ki ti is! ^^

MeowMimi~

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Jamie McGuire - Gyönyörű megváltás

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Jeff Kinney: Egy ropi naplója

A. O. Esther interjú – avagy bepillantás az Eszter életébe, érzéseibe és álmaiba

Jamie McGuire - Gyönyörű esküvő