Jeff Kinney: Egy ropi naplója – Rodrick a király ( Egy ropi naplója 2.)



Vendégbejegyzés - NinjaDeltoidMacska

Csak egyet ne tégy! Ne kérdezd, hogyan töltötte Greg Heffley a nyári szünidőt, mert egyáltalán nem hajlandó róla beszélni.
Az új iskolaév kezdetén Greg buzgón törli ki az emlékezetéből az elmúlt három hónapot… különösen egy eseményt.
Sajnos a bátyja, Rodrick mindent tud az esetről, amit Greg mélységes mélyre szeretne eltemetni. De a titkoknak megvan az a sajátosságuk, hogy szeretnek felszínre kerülni… különösen, ha egy napló is szerepel az ügyben.

~ Kitört a nyári szünet Gregéknél, de ahelyett, hogy szegény ropink élvezné a nyarat, a legszörnyűbb dolgokat kell kiállnia. Méghozzá a családját. Mert milyen is a Haffley család? Van az árulkodós öcsi, akit soha nem büntetnek meg, a gyagyás anya, aki próbálja összehozni a családot, de csak pocsék ötletei vannak erre, az apa, aki láthatólag úgy érzi veri őt az ég a gyerekeivel, és Rodrick, aki talán a legnagyobb ellenség.
Ez a könyv is van olyan vicces, ha nem még jobban mint az első. Greg szerencsétlen igyekvéseiben bárki megtalálhatja a saját ügyetlen énjét. Nagyon tetszett Greg titka, azon rengeteget nevettem. A szereplők jók, Rodrick egy igazán szemét bátyó, és az anya ötletein hatalmasakat nevettem, bár úgy éreztem most Rowley egy kissé háttérbe szorult.
Greg Heffley talán az egyik legviccesebb könyv karakter akiről olvastam.
Film is készült hozzá amiben összevonják a második, és a harmadik könyvet. Jó adaptáció, jó színészekkel, és meglepően drámai a könyvhöz képest.

Kedvenc karakterek: Greg, Rodrick, Anya
Amit szerettem: tehetség kutató
Amit nem szerettem: -
Kedvenc idézet:"Úgy tűnik, végre jól mennek a dolgok, és tudjátok, mit? Éppen ideje. Nem ismerek senkit, aki jobban megérdemelné, mert mint már korábban mondtam, jószerint én vagyok a legjobb ember, akit ismerek."
10/10

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Jamie McGuire - Gyönyörű megváltás

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Jeff Kinney: Egy ropi naplója

A. O. Esther interjú – avagy bepillantás az Eszter életébe, érzéseibe és álmaiba

Jamie McGuire - Gyönyörű esküvő